Advertisement@dato muda's blog

JOM REGISTER JADI AGENT TOPUP!

KLIK untuk ketahui jadi agent fastopup!

Tuesday, February 1, 2011

nak jadi kuat cm mereka???

haha,..slalu lau tgok cita popeye,..dy jd bole jd kuat msti lpas mkn bayam,...time dy nk fight ngn bluto,...mcm jugak mcm cita handcock,....tp,sazali samad,..badan berotot pon xleh wat cm handcock ngn popeye,...apa lagi lau buat cm gmbaq kt bawah nie,...blum try dah giv up awal2,....aku jaa xgiv up cuba tgok gmbaq bawah nie,..aku sedang tolak train,..haha....


time nie perlu bntuan aku coz ktm xdpt berhenti,so aku tlg hentikan,..haha

jgn salah guna power plak,..nk landing tuh,cari tmpat yg strategik sikit,..kang dah rosak keta org,..haha

aduhh!!cm na nk lari nie,...bnyak sgt keta,...
bencana alam mnyukarkan urusan,jd bgini laaa,..kna la korban sikit,..ahah!!

haha,...amacam???lpas nie bole laa aku masuk miss strongest...haha


0 comments:

Post a Comment

feNoMEna DaTO muDa nIZar!

kenyataan Dato Muda

Segala yang terkandung di dalam blog ini hanyalah bertujuan untuk berkongsi pendapat dan cerita. Andai ada yang salah, terkasar bahasa atau menyinggung hati, harap dimaafkan. Segala kesulitan yang dihadapi amat dikesali.

 
Free Host | lasik surgery new york