Advertisement@dato muda's blog

JOM REGISTER JADI AGENT TOPUP!

KLIK untuk ketahui jadi agent fastopup!

Thursday, February 3, 2011

membongkar identti sebenar HOSNI MUBARAK..

Assalamualaikum smua,..
aku hebat x??6 kali aku lepas drpada pmbunuhan..h0h0!!


kali ini ,dato cuba mngbongkarkan identity sapa 
sebenaq2nyaa Hosni Mubarak nie?yg depa dok habaq mai kata Presiden Mesir 
yang menjadi pemimpin negara Mesir selama 30 tahun...sebelum apa2,mai aku 
bagitau nama dia dulu naa,..Nama penuhnya Muhammad Hosni Sayid Sayid 
Ibrahim Mubarak telah menjadi Presiden Mesir sejak 1981 dan merupakan 
Presiden keempat Mesir.Mubarak telah menggantikan Sandat yang mati 
dibunuh pada 6 Oktober 1981.punca pmbunuhan xdpt dikenal pasti,..

mengikut org2 mesir mubarak dikatakan seorang Presiden yang angkuh dan 
mementingkan diri sendiri.Dia dikatakan telah bersedia melantik dua orang 
anak lelakinya dia sendiri iaitu Alaa dan Gamal sebagai pengganti pada masa 
hadapan..Mengikut BBC,nak kata hebat xhebat nyaa dia nie,dia telah 
terselamat daripada 6 cubaan bunuh.Dia juga seorang yang dikatakan tali 
barut Israel.Dia salah seorang pemimpin yang tidak menyokong Amerika 
Syarikat keluar daripada Iraq,.tu laa betapa jahatnya hosni nie habaq kt hampa 
suma.Tersebar juga berita mengenai kes rasuah yang melibatkan dia dan dua 
orang anaknya membabitkan perolehan tender kerajaan dan syarikat 
swasta...harap2 dato muda nizar xambik rasuah naa,...dan Terdapat ungkapan 
rakyat Mesir bahawa seorang anggota polis lebih merbahaya daripada seorang 
penjenayah....kt sini membawa perumpamaan syaitan bertopengkan manusia 
laa,..




gamal: muka yg penuh dengan idea bernas,..bapak kencing berdiri,anak kencing akrobatik..
alaa mubarak: mengangkat tangan agar dikenali ramai(mencapup:mencari publisiti)




Xdak sapa yang mengetahui bahawa Mubarak lebih kejam daripada rejim 
zionis.Sepatutnya dia nie dicalonkan sebagai Presiden Israel kalau kita tgok 
balik rekod jenayah dan penyeksaan terhadap rakyat dia 
sendiri....hmm,harapkan pagar,pagar mkn tosai maa,..aiyaa..
Seperti yang kita tahu,ramai rakyat Malaysia yang sedang menuntut pelajaran 
disana,termasuk lah kawan aku.Aku berharap mereka berada dalam keadaan 
selamat.Aku pelik kenapa kerajaan macam endah tak endah mengenai isu 
keselamatan rakyat Malaysia disana.Mereka lebih utamakan kepentingan 
politik mereka sendiri.Janganlah terlalu dibuai mimpi indah menang semalam 
la.Hohoi,tolong rakyat Malaysia disana.Nak suh rakyat Malaysia merusuh 
macam rakyat Mesir jugak ke?Kesian ibu bapa tengah risau keadaan anak 
mereka.akhir sekali,sahutlaaa kata2 dato ini.......

" SAYA DAN SEGENAP...
RAKYAT "

Presiden
Wakil Presiden
............Menteri Agama
Menteri Badan Usaha Milik Negara
Menteri Pertahanan
Menteri Dalam Negeri
Menteri Hukum dan Hak Asasi Manusia
Menteri Kebudayaan dan kesenian
Menteri Kehutanan
Menteri sumber manusia
Menteri Kelautan dan Perikanan
Menteri Kesihatan
Menteri Kewangan
Menteri Komunikasi
Menteri Koperasi
Menteri Luar Negeri
Menteri Tenaga kerja
Menteri Pembangunan Daerah Desa
Menteri kebudayaan dan kesenian
Menteri Belia Dan Sukan
Menteri Pendidikan
Menteri Perdagangan
Menteri Ekonomi
Kepala Badan Perencanaan Pembangunan Nasional
Menteri Perhubungan
Menteri Perindustrian
Menteri Pertahanan
Menteri Pertanian
Menteri Perumahan Rakyat
Menteri Teknologi
Menteri sastera Negara
Menteri Sosial
Menteri Tenaga

pengetua
guru besar
cikgu kanan
cikgu hem
cikgu seni
cikgu sejarah
cikgu math
cikgu pjk
pembantu kerani
cleaner

mat dispet
mat pet
mat lima suku
mat rempit
mat belia

pemilik facebook
pekerja facebook

chef
tukang basuh pinggan
pelayan

Dokter
nurse
pesakit
pelawat pesakit
kerani hospital

Manager Hotel
Manager Restoran
Manager Sea food
Manager Supermarket

pekerja hotel
pekerja angkat barang hotel
ppembawak lori

encik abu
encik hassan
encik anuar
cik siti
cik joyah
cik minah

abg manan
abg mior
abg sepul

tok mudim
tok ketua
pak imam
bilal
ketua daerah
penjawat awam
penjawat swasta
kaki lepak
budak skola
budak skola perempuan
pekerja mydin pkerja the store

budak emall
budak skim cepat kaya
budak siber
kaki anta virus
kaki cilok cips poker org

orang gila
Pengemis
dan Seluruh Kampung
............
............
............

TIDAK MENYOKONG REJIM HOSNI MUBARAK!!



sekian...

6 comments:

m!ss sufea said...

sufea juga TIDAK MENYOKONG REJIM HOSNI MUBARAK!!

Faris CJ said...

gud info there! :)

DATO MUDA NIZAR said...

trima kasih kpada saudara faris dan cik sufea,..sbb sama2 mnyokong,..ahah! =)

anamizu said...

ishh cik ana pun benci bile bace info psl hosni murtabak nih!!!! arhhh!!! kejamm!!

recent post : |PILIH KASIH perlu ke???|

Hisyam Muhibah said...

good info. check entri saya mengenai opsyen yang ditawarkan HM kepada rakyatnya pada masa ini.

Chempaka Aziz said...

tulah,apa yg berlaku di sana kita kat sni kena ambil iktibar.jgn dok tengok kosong gitu je.klu dh lama beno berkuasanya,mmglah akan byk mkn rasuh.pasai tulah perut makan berboyot2...hahaha..
tk yah susah2 p smapai ke Mesir nunn..bak mai tgok kt sini pun dh cukup dh.lagi lama org tu kat atas, lagi byk yg dia dh korek ambik siap2.tu psl ramai yg tk nak turun2 bila dh ada kt atas.rasa dah syok bila di atas tu.semua jd hak dia.sampai hak rakyat pun hak dia jugak! org mcm ni mmg kene gantung kt atas pokok.letakkan kerengga satu badan tak pun lebah...bia dia tahu!
hang Dato-jgn buat gitu klu dh duduk di atas,nnti klu lupa diri jd macam mubarak ni....hihiii

Post a Comment

feNoMEna DaTO muDa nIZar!

kenyataan Dato Muda

Segala yang terkandung di dalam blog ini hanyalah bertujuan untuk berkongsi pendapat dan cerita. Andai ada yang salah, terkasar bahasa atau menyinggung hati, harap dimaafkan. Segala kesulitan yang dihadapi amat dikesali.

 
Free Host | lasik surgery new york