Advertisement@dato muda's blog

JOM REGISTER JADI AGENT TOPUP!

KLIK untuk ketahui jadi agent fastopup!

Saturday, January 22, 2011

terima kasih semua!!

haha...mggmbarkan follower2 (hijau)  Dato yg sentiasa senyum bersama dato(kuning)..




Assalamualaikum semua!!!

ari ni,pada tarikh ari ini,...dah nk nk cukup 9 bulan blog nie aktif,...jika sebellum ini.
blog ini nmpak suram ajew,..tp ari ni,blog aku dah membuktikan bahawa tuan punya blog pon dah semakin 
hebat,...hmm,.msti  korg tertnya2 kan??sebenarnyaa blog aku ini baruuuuu jew mndapat smbutan dengan jumlah follower sebanyk 100 org nisbah dengan 50 posts,...bg aku,ini merupakan kejayaan laaa,...walaupon dah ramai yg lebih drpada 100 pon ada,..apa2 pon aku terima kasih kt semua org,...kerana terus menyokong Dato,memberi respons yg baguih kt Dato,....tq very much,...tp aku nk tag smua follower aku,nk tunjukkan ase terima ksih aku kt semua follower aku,..hakikatnyaa aku xreti,..(kepada yg tahu caranya,bole naa gtau Dato..huhu)...kpada yg mngomen ,terima bnyak aku ucapkan..=),..laz but not least,..Dato ucapkan dan doakan semua follower Dato agar cemerlang.xkirallaaaa di dunia atau di akhirat sana,...ok,senyum selalu,..Dato chow kit root dulu naa,...assalamualaikum..=)


gambaq hiasan,xda kena mngena ngn tua atau yg muda..ahah!!

renungan=)


Mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar. (Surah al-Asr:3). Sesungguhnya Surah ak-Ikhlas atau Surah al-Asri menentukan manusia kepada dua bentuk keperibadian:
  1. Keperibadian pertama manusia  yang hidup menyendiri  daripada orang lain, inilah yang menjadi sasaran surah dan kepada mereka mereka ditujukan tanggungjawap ini.
  2. Keperibadian kedua manusia yang hidup bermasyarakat, ia merupakan satu batu-bata di dalam pembentukan masyarakat  di sesuatu tempat atau perkampungan atau kawasan kejiranan.

5 comments:

Misz LollyPink said...

welcome..keep blogging!
:)

cik yatt said...

tahniah2..=)

Faris CJ said...

sempoi ah... lama2 jadi hebat

fara ain said...

haha cntik gg

Tiqa Natasha said...

OYEAH DATO :) COOL LA BLOG KO :)

Post a Comment

feNoMEna DaTO muDa nIZar!

kenyataan Dato Muda

Segala yang terkandung di dalam blog ini hanyalah bertujuan untuk berkongsi pendapat dan cerita. Andai ada yang salah, terkasar bahasa atau menyinggung hati, harap dimaafkan. Segala kesulitan yang dihadapi amat dikesali.

 
Free Host | lasik surgery new york