Advertisement@dato muda's blog

JOM REGISTER JADI AGENT TOPUP!

KLIK untuk ketahui jadi agent fastopup!

Wednesday, December 15, 2010

Pelakon GERAK KHAS sebenarnya orang kampungku

Assalamualaikum kpd smua pmbaca pmbaca blog sya...ari nie...Dato Muda nk kmbali sat ke waktu silam...

dah lama aku tggalkan sekolah kebangsaan sri gunung...skrg umuq aku dah cecah 20 tahun....tp,kenangan aku dan rakan rakan aku di sana semestinyaa masih ag segar dlm igtan aku...dulu pon,aku bkn laa pelajar yg aktif sgt,tp sbaliknyaa,aku ni seorg yg pendiam...aku xbrgaul sgt ngn kawan2...cikgu2 slalu puji aku,aku ni seorg yg pndiam ,xbnyak ckp...xmcm pelajar2 lain..bising ajew dlm kelas....tp,ari nie aku agak bangga kerna masih ag insan yg tidak lupa akn skolah lama beliau..beliau adalah salah seorg pelakon yg cukup hebat jga...selalu kita tgok beliau dlm cite Gerak Khas....beliau adalah Zulkifli Ismail..bole pgge abg kowt..jngn mara yew abg..huhu....
saya harap akan ada lebih ramai ag org2 cm abg pada masa akn dtg....insyaallah,sya akn ikut jejak abg zulkifli....
abg zulkifli bergmbar di depan sekolah sri gunung
saya harap sekolah lama saya nie akn lebih ramai ag melahirkan pelajar2 yg cemerlang...dan insan2 yg berguna kpda masyarakat.....utk tahu lebih lanjut,anda semua boleh copy link ini
http://zulkifliismail.blogspot.com/2010/09/sekolah-inggeris-gunong.html

0 comments:

Post a Comment

feNoMEna DaTO muDa nIZar!

kenyataan Dato Muda

Segala yang terkandung di dalam blog ini hanyalah bertujuan untuk berkongsi pendapat dan cerita. Andai ada yang salah, terkasar bahasa atau menyinggung hati, harap dimaafkan. Segala kesulitan yang dihadapi amat dikesali.

 
Free Host | lasik surgery new york