Advertisement@dato muda's blog

JOM REGISTER JADI AGENT TOPUP!

KLIK untuk ketahui jadi agent fastopup!

Wednesday, April 21, 2010

KATA KATA ALUAN


Assalamualaikum warahmatullah hi wabaratuh,
Saya ucapkan terima kasih kepada anda yang sudi singgah n jenguk blog saya
ini,sebenarnya apa yang ada dlm blog saya bukannya menarik sangat....
hanyalah sekadar memenuhi masa2 yang agak membosankan saja
daripada tidak melakukan apa2....

sebelum itu dengarkan dulu ini,

Bila mata bertemu mata,
Cinta pandang pertama,
Bila hati bertemu hati,
cinta mula bersemi,
tetapi alangkah
bahagianya.....
Bila dahi bertemu sejadah,
Itulah cinta sejati....

Renungkan lah bersama...ucapan tadi bukanlah untuk menyindir sesiapa,tetapi sapa yang terasa nasiblah....

Saya berharap anda semua akan beroleh sedikit input drpd blog ini....

"SELAMAT DATANG SAYA UCAPKAN"
salam ukhwah.....

0 comments:

Post a Comment

feNoMEna DaTO muDa nIZar!

kenyataan Dato Muda

Segala yang terkandung di dalam blog ini hanyalah bertujuan untuk berkongsi pendapat dan cerita. Andai ada yang salah, terkasar bahasa atau menyinggung hati, harap dimaafkan. Segala kesulitan yang dihadapi amat dikesali.

 
Free Host | lasik surgery new york